.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام برنامه‌های مراسم شب‌های قدردرساری

برنامه‌های ویژه مراسم شب‌های قدر در مصلی شهرستان ساری اعلام شد.
به گزارش شمال نيوز، برنامه ویژه مراسم شب‌های قدر همه ساله با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، شهرداری و فرمانداری ساری در محل مصلی امام خمینی شهر ساری برگزار می‌شود.

بزرگداشت شب نوزدهم که شب ضربت خوردن مولای متقیان است در پنجم مرداد سال جاری ساعت 22 با سخنرانی حجت الاسلام حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور شروع می‌شود.

در این شب پرفیض، دعای جوشن کبیر را مرتضوی قرائت می‌کند و به صورت ویژه مداح اهل بیت روح الله بهمنی مداحی این مراسم را برعهده دارد.

در شب بیست و یکم مصادف با هفتم مرداد ماه سال جاری مراسم شب احیای مصلی امام خمینی ساری ساعت 22 با سخنرانی حجت الاسلام ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری شروع و دعای جوشن کبیر را میریان قرائت می‌کند و نیز مداحی شب شهادت مولای متقیان را تحویلدار بر عهده دارد.

مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان مصادف با 9 مرداد ماه سال جاری ساعت 22 با سخنرانی حجت الاسلام رئیسی معاون اول قوه قضائیه کشور شروع می‌شود و با قرائت دعای جوشن کبیر با صدای محمدپور از قم ادامه پیدا می‌کندو مداحی این شب پرفیض را نیز جوادی برعهده دارد.

تمامی مراسم شب‌های احیا که در مصلی امام خمینی شهرستان ساری برگزار می‌شود به صورت پخش مستقیم در سیمای مازندران قابل رویت است. /ف

/باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 تير 1392
بسیار عالی...
خصوصا سالهاست صدای حجت الاسلام مرتضوی رو نشنیدم
قطعا از بابل میام ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.